Hygiëne & Kwaliteit

M.b.t. het Coronavirus volgen wij de regels van het RIVM en van onze beroepsgroep de KNMT.

In het kader van de professionalisering van de tandartsenbranche en het implementeren van een kwaliteitssysteem, zijn wij als praktijk/team het traject ingegaan van certificering op basis van de NEN-EN-ISO-9001 en/of HKZ.

In 2016 zijn wij gecertificeerd. Daarmee voldoet onze praktijk aan het kwaliteitsmanagementssyteem m.b.t. het uitvoeren van preventieve, curatieve, medische en acute tandheelkundige behandelingen en garanderen wij u dat wij werken volgens de "Praktijkrichtlijn Infectiepreventie in de Tandheelkundige praktijk".

Het werk van de tandarts

U kunt meer informatie vinden over mondgezondheid, tandartspraktijken, tandheelkundige vergoedingen en verzekeringen op de onderstaande websites:

» allesoverhetgebit.nl
» tandarts.nl

Uw afspraak

Wij behandelen uitsluitend na afspraak. Indien u uw afspraak niet kunt nakomen, dient u deze minimaal 24 uur van tevoren af te zeggen.

Gebeurt dat niet, dan zijn wij helaas genoodzaakt de voor u gereserveerde tijd in rekening te brengen.

Medische gegevens

Voor ieders veiligheid verzoeken wij u om ons steeds te informeren omtrent medische bijzonderheden, zoals zwangerschap, medicijngebruik, ziektes, infecties, afwijkingen etc.

U kunt ons telefonisch bereiken op het nummer: 0492-381790. Ook in geval van spoed kunt u bovenstaand telefoonnummer bellen.

Ochtend: Middag:
Maandag t/m Vrijdag 08.30-12.30 13.45-17.00