Tandartsen

De tandartsen in Tandartspraktijk Kolkman zijn afgestudeerd aan zowel de Radboud Universiteit Nijmegen als aan de ACTA (Academisch Centrum Tandheelkunde Amsterdam). Zij streven ernaar om u op een zo prettig mogelijke manier een zorgvuldige tandheelkundige behandeling te geven. Kwaliteit en persoonlijke aandacht zijn vanzelfsprekend. In de praktijk worden de richtlijnen gevolgd van:

• De beroepsvereniging KNMT (Koninklijke Nederlandse Maatschappij ter bevordering van de Tandheelkunde website)
• De Werkgroep Infectie Preventie (sterilisatie en desinfectie)
• Het KEW-dossier (röntgendossier)

Uiteraard wordt er doorlopend gewerkt aan het in stand houden en uitbreiden van kennis door

• Registratie KRT (Kwaliteitsregister Tandartsen)  (website)
• Nascholing  (studiegroep, cursus, universiteit)
• Vakliteratuur

U mag dus rekenen op deskundige tandartsen met jarenlange ervaring  Zij werken graag met de beste materialen en nieuwste technieken, zodat zij hoogwaardige kwaliteit kunnen leveren. Daarnaast stellen zij hoge eisen aan het hygiëneproces in de praktijk. Om die reden zijn de assistentes dagelijks, op diverse momenten van de dag, intensief bezig met de sterilisatie van de gebruikte materialen.

Het werk van de tandarts

U kunt meer informatie vinden over mondgezondheid, tandartspraktijken, tandheelkundige vergoedingen en verzekeringen op de onderstaande websites:

» allesoverhetgebit.nl
» tandarts.nl

Uw afspraak

Wij behandelen uitsluitend na afspraak. Indien u uw afspraak niet kunt nakomen, dient u deze minimaal 24 uur van tevoren af te zeggen.

Gebeurt dat niet, dan zijn wij helaas genoodzaakt de voor u gereserveerde tijd in rekening te brengen.

Medische gegevens

Voor ieders veiligheid verzoeken wij u om ons steeds te informeren omtrent medische bijzonderheden, zoals zwangerschap, medicijngebruik, ziektes, infecties, afwijkingen etc.

U kunt ons telefonisch bereiken op het nummer: 0492-381790. Ook in geval van spoed kunt u bovenstaand telefoonnummer bellen.

Ochtend: Middag:
Maandag t/m Vrijdag 08.30-12.30 13.45-17.00